back to top

Influencer Marketing i AI – kako funkcionišu?

Influencer Marketing i AI mogu u budućnosti posatati neizbježni alati za promociju mnogih brendova na društvenim mrežama. Kako oni međusobno funkcionišu saznajte u nastavku!

Kako sve više brendova prihvata priliku da koristi influenserski marketing u velikim razmjerima, alati umjetne inteligencije (AI) poboljšavaju performanse, smanjuju rizik i povećavaju produktivnost. Oni su savršeni spoj.

Kako tradicionalno oglašavanje postaje sve teže doseći današnje potrošače koji su pametni u tehnologiji, otporni na reklame, influenceri pružaju dodatni način povezivanja s potencijalnim kupcima. I, kako brendovi vide veći nivo povjerenja i angažmana od manjih (mikro) utjecajnih partnerstava, potreba za racionalizacijom marketinškog modela sa više utjecaja raste.

Srećom, pravovremeno rješenje je pri ruci. AI transformira marketinški krajolik utjecajnih osoba pružajući alate i rješenja koja pomažu brendovima da donose odluke na temelju podataka i automatiziraju pronalaženje izvora, autentifikaciju i upravljanje odnosima s utjecajnim osobama.

Ova sinergija između influencer marketinga i AI je korisna u poboljšanju:

  • Segmentacija ciljne publike
  • Odabir utjecaja i uparivanje
  • Kreiranje i optimizacija sadržaja
  • Analitika performansi
  • Influencer Fraud Detection
  • Virtuelni uticaji

Pogledajmo redom svaki od njih.

Influencer Marketing i AI
Influencer Marketing i AI

1. Segmentacija ciljne publike

Od vitalne je važnosti razumjeti svoju ciljnu publiku prije nego što počnete da birate influensere za partnerstvo. Zbog toga većina alata za upravljanje društvenim medijima i društveno slušanje ima ugrađenu umjetnu inteligenciju da pojednostavi ovaj proces.

AI alati kao što su Audiense, Vista Social i Hootsuite mogu pomoći u identifikaciji i segmentiranju vaše ciljne publike analizom podataka iz različitih izvora, kao što su demografija, interesovanja, ponašanje na društvenim mrežama, historija pregledavanja i obrasci kupovine.

Razumijevanjem preferencija i karakteristika vaše publike kroz ličnosti kupaca , možete osigurati da pronađete influensere koji im odgovaraju.

2. Pronalaženje influensera

Pronalaženje i odabir uticajnih osoba može biti dugotrajno. Želite da osigurate da se odlično uklapaju s vašim brendom i njegovim vrijednostima, da sljedbenici influencera odgovaraju vašoj određenoj ciljnoj publici i da će njihovo uključivanje rezultirati širim dosegom i utjecajem na vašu aktivnost.

Alat pokretan umjetnom inteligencijom kao što je Hype Auditor olakšava otkrivanje utjecajnih osoba identificiranjem najprikladnijih influencera za vaš brend.

Influencer Marketing i AI

Uzima u obzir sljedeće faktore.

  • Demografija – Ovo osigurava da pratioci vaših influencera i angažirana zajednica odgovaraju demografiji vaše ciljne publike. Ne želite da plaćate za pristup potrošačima koji neće moći da obavljaju transakcije sa vašim poslovanjem.
  • Pominjanje brenda – Traženjem uticajnih ljudi koji već govore o vašem brendu, možete osigurati da su zainteresovani za vas i da će vjerojatnije htjeti da se uključe. Ovo je posebno korisno za pronalaženje kreatora za suradnju ili za identifikaciju vaših najvjernijih kupaca koji bi mogli postati utjecajni na brend.
  • Interesi – Pretražujući relevantne ključne riječi i hashtagove, možete pronaći influencere u određenoj niši posebno relevantnoj za vašu publiku.
  • Stopa rasta – Stalno rastući broj pratilaca odličan je znak da influencer ima potencijal da bude dugoročan partner.
  • Slični influenseri – Kada znate koji influenseri dobro funkcioniraju za vas, algoritam izgleda pronalazi druge influencere sa sličnom publikom, interesima i lokacijama kao vaši partneri s najboljim učinkom
  • Autentičnost i kvaliteta – Najkorisniji aspekt alata i onaj koji je teško replicirati ručno je autentičnost i ocjena kvalitete koja provjerava da li influensere prate stvarni ljudi i da imaju visokokvalitetne angažmane na svom

3. Kreiranje i optimizacija sadržaja

Postoji toliko mnogo načina na koje alati s AI-om mogu pomoći influenserima da uštede vrijeme i poboljšaju ukupni kvalitet svog sadržaja , nemoguće ih je sve uključiti ovdje. Međutim, neke dobre opcije za početak uključuju:

  • Generisanje sadržaja – ChatGPT može proizvesti tekst, slike, video ili audio na osnovu datog upita ili unosa za kreiranje video ili glasovne skripte, titlova, hashtagova ili ključnih riječi za influencerov post.
  • Kreiranje natpisa – ScripAI je odličan za pomoć influenserima da pišu inovativne i privlačne natpise za svoj sadržaj koji generiraju više lajkova, komentara i dijeljenja.
  • Pripovijedanje – Yarnit je fantastičan alat za kreiranje ideja koji koristi AI za generiranje teksta, slika i zvuka na osnovu unosa utjecajnih osoba
  • Generisanje kukica – Zanimljivi ili intrigantni komentari koji potiču publiku da klikne ili se uključi u video, blog ili audio sadržaj influensera mogu se lako kreirati pomoću Tribe Scaler-a.
  • Optimizacija sadržaja – AI također može optimizirati sadržaj korištenjem prediktivnih modela, kao što je BERT, koji mogu analizirati sadržaj i dati prijedloge ili povratne informacije o tome kako ga poboljšati.
Influencer Marketing i AI
Influencer Marketing i AI

4. Analitika učinka

Analitičke alate vođene umjetnom inteligencijom koriste i alati za društveno slušanje kao što je Brandwatch i marketinške platforme za utjecajne osobe kao što je HypeAuditor za analizu podataka u realnom vremenu o učinku uticajnih kampanja.

Brendovi mogu pratiti angažman, stope klikanja, stope konverzije i druge ključne pokazatelje učinka. Svi ključni podaci za donošenje informiranih odluka i optimizaciju budućih kampanja.

Influencer Marketing i AI

5. Influencer otkrivanje prijevare

Influencerski marketing nije imun na lažne aktivnosti kao što su lažni pratioci i angažman. Algoritmi umjetne inteligencije ugrađeni u većinu marketinških platformi za utjecajne osobe mogu otkriti ove lažne račune i ponašanja, pomažući brendovima u partnerstvu s autentičnim i pouzdanim influencerima.

Drugi alati se fokusiraju na određena područja lažnih aktivnosti. Na primjer, FakeSpot koristi AI da uoči lažne kritike i prevare i daje ocjene i preporuke na osnovu njihove pouzdanosti.

6. Influencer marketing i AI alati – virtuelni uticaj

Konačno, i možda najzanimljivije na našoj listi, je korištenje AI za kreiranje virtuelnih uticajnih osoba.

Brendovi su često zabrinuti zbog gubitka kontrole pri korištenju influencera i to je mnoge od njih navelo na testiranje i eksperimentiranje s virtuelnim (AI generiranim) influencerima. U stvari, Gartner predviđa da će do 2026. CMO-i posvetiti 30% svog budžeta za utjecaje i poznate ličnosti virtuelnim influencerima.Moć AI u marketingu uticajnih ljudi

Umjetna inteligencija je moćan partner u utjecajnom marketingu, ali kao i kod svake tehnologije, postoje izazovi i etička razmatranja koja se ne mogu zanemariti. Pitanja vezana za privatnost, transparentnost i potrebu za jasnim smjernicama su od vitalnog značaja.

Brendovi moraju imati na umu potencijal za pristrasnost u algoritmima umjetne inteligencije i osigurati da biraju utjecajne osobe na etički i transparentan način.

Dok tehnologija nastavlja da se razvija, za brendove je ključno da se prilagode kako bi ostali ispred, a iskorištavanjem moći utjecajnog marketinga i AI-a, kompanije mogu potaknuti svoj uspjeh na mreži i izgraditi jake, trajne odnose sa svojim klijentima.

Preporučujemo da pročitate:

Drugi upravo čitaju