back to top

Skraćenice sa društvenih mreža koje bi svaki korisnik trebao znati!

Ako ste ikada bili zbunjeni skraćenice koje ste vidjeli na društvenim mrežama, nisi sam. Na kraju krajeva, društvene mreže su drugi svijet sa svojim jezikom.

Većina skraćenica uobičajena je na različitim društvenim mrežama, pa je moguće da ste ih vidjeli u više aplikacija. U nastavku su neke od najčešćih skraćenica koje se koriste na društvenim mrežama koje bi svaki korisnik trebao znati.

 

POV

POV” znači “tačka gledišta”. Ovo obavještava gledaoca videa da treba da se zamisli u položaju opisanom u videu. Pruža kratak, koncizan i zanimljiv kontekst videu. Na primjer, video koji kaže “POV: Nema više kućnih poslova” ukazuje na to da biste trebali zamisliti osobu u toj situaciji kako biste razumjeli kontekst videa.

facebook android savjeti i trikovi

FYP

FYP” znači “Stranica za vas” (na hrvatskom “stranica za vas”). To je feed ličnih preporuka na TikTok-u koji vam prikazuje sadržaj za koji vjeruje da bi vam se mogao svidjeti na osnovu sadržaja koji vam se već sviđa. Svaki kreator na TikTok-u želi da se njegovi videozapisi pojavljuju na FYP-u. U stvari, #FYP hashtag na TikToku imao je 49,775,4 milijarde pregleda u vrijeme pisanja.

 

IYKYK

“IYKYK” znači “ako znaš, znaš”. Ova skraćenica se koristi za označavanje interne šale ili nečega što bi samo određeni ljudi razumjeli. Obično se koristi bez dodatnog objašnjenja.

 

GRWM

“GRWM” znači “spremite se sa mnom”. Ovaj termin je najpopularniji na TikToku za video zapise koji prikazuju kreatore kako se spremaju za dan. To može uključivati ​​spremanje za obavljanje zadataka, prisustvovanje događaju ili odlazak na sastanak.

 

DM

“DM” znači “direktna poruka” (ili na engleskom “direktna poruka”) poslana putem aplikacije društvenih medija. To je mjesto gdje korisnici mogu komunicirati privatno umjesto javno, kao u komentarima na objave. Na primjer, možete poslati DM na društvenim mrežama kada želite privatno podijeliti objavu sa prijateljem.

 

#F4F

#F4F znači “prati za praćenje”. Korisnici često ostavljaju ovu oznaku u vašim komentarima nakon što vas prate. To je njihov način da vam daju do znanja da su vas upravo pratili i da vas pitaju da li biste željeli da ih pratite nazad. Ne morate ih nužno pratiti nazad, ali ovo daje sljedbeniku do znanja da bi želio da ga pratite.

 

#L4L

Slično kao i #F4F, oznaka #L4L je skraćenica za “like for like” (ili u prilagođenom prevodu “like for like”, odnosno like for like). Ljudi ostavljaju ovu oznaku na vašoj objavi nakon što lajkuju vaše objave i kada žele da uzvratite uslugu.

Facebook

CAPE

Na X (koji je donedavno bio poznat kao Twitter), RT je skraćenica za “retweet”, što znači ponovno objavljivanje tvita ili objave. Retweetovi pomažu da objave steknu veću vidljivost i angažman. Ako često vidite nečije retweetove do te mjere da vam počnu smetati, možete isključiti njihove retweetove bez prestanka praćenja.

 

Iako su tehnički izrazi “tweet” i “retweet” povučeni sa rebrendiranjem X koji se dogodio ove godine, i dalje ćete vidjeti da se “retweet” i dalje koristi.

 

ATP

“ATP” znači “u ovom trenutku” (ili puni izraz, “u ovom trenutku”). Ova skraćenica se pojavljuje u natpisima i komentarima na društvenim mrežama. Označava trenutni trenutak. Na primjer, “Ne znam šta da radim u vezi sa ovom situacijom ATP”. Osim toga, često se piše malim slovima.

 

ATM

“bankomat” znači “trenutno”. Slično kao “ATP”, “ATM” jednostavno znači upravo sada.

 

ICTR

“IKTR” znači “znam da je to tačno”. Ovaj izraz se koristi kada se slažete s nečim ili se možete odnositi na situaciju. Na primjer, neko može objaviti da je uređivanje noktiju oblik samopomoći. Drugi korisnik može komentirati “IKTR”.

 

ICYMI

Popularno na X, “ICYMI” znači “u slučaju da ste propustili”. Koristi se za informiranje publike o nečemu što se dogodilo dok su bili odsutni ili nečemu što su propustili na svojoj vremenskoj liniji.

 

IJS

“IJS” znači “samo kažem”. Skraćenica “IJS” se često dodaje na kraj objave koja izražava nepopularno mišljenje ili drugačiji stav.

 

IMO/IMHO

“IMO” i “IMHO” znače “po mom mišljenju” i “po mom iskrenom mišljenju”. Ove skraćenice se koriste kada neko izrazi svoje mišljenje na društvenim mrežama. Ljudi ih mogu dodati kao bilješku kada pretpostave da se drugi korisnici možda ne slažu s njima.

 

OOMF

“OOMF” znači “jedan od mojih sljedbenika”. Ovu skraćenicu najčešće ćete vidjeti na Xu. Koristi se kada se korisnik poziva na nekoga ko ga prati, ali ne želi otkriti njegovo ime ili korisničko ime.

 

TBH/TBQH

“TBH” i “TBQH” znače “biti pošten” i “biti sasvim pošten”. Ove neformalne skraćenice se koriste u različitim kontekstima, uključujući izražavanje mišljenja, često izražavanje suprotstavljenih i nepopularnih stavova i priznanja.

 

FRFR

“FRFR” znači “stvarno za stvarno”. Ovo je neformalan način naglašavanja onoga što korisnik želi reći ili objasniti. Često se dodaje na kraj rečenice kako bi se opušteno izrazila iskrenost ili kako bi se izrazilo slaganje s onim što je neko rekao.

 

BFFR

“BFFR” koristi vulgarnost i znači “biti jebeno pravi”. Ova skraćenica se koristi kada se ne slažete sa nekim ili nekom idejom i želite da naglasite da mislite da je to ili apsurdno, naivno ili da nema smisla.

WCW

“WCW” je skraćenica za “Woman Crush Wednesday”. Ova oznaka se koristi u objavama koje slave žene srijedom. Korisnici mogu objaviti jednu ili više žena i mogu, ali i ne moraju, objasniti zašto su ih odabrali kao svoje WCW. Skraćenica se također može koristiti kao hashtag.

 

MCM

“MCM” znači “Man Crush Monday” (ili “Man Crush Monday”). Ovo je slično WCW-u, ali za muškarce. Umjesto srijedom, objave se objavljuju ponedjeljkom.

 

TBT

“TBT” je skraćenica za “Throwback Thursday”. Četvrti dani u sedmici ili četvrtak rezervirani za putovanje niz uspomene na društvenim mrežama. “TBT” se koristi pored stare slike koju objavite ili ponovo objavite i može se koristiti kao hashtag.

 

FBF

“FBF” je skraćenica od “Flashback Friday”. Baš kao i TBT, korisnici društvenih mreža petkom objavljuju uspomene ili reposte sa akronimom “FBF” ili hashtagom #FBF.

 

OOTD

“OOTD” znači “odjeća dana”. Popularno na Instagramu i TikToku, “OOTD” se koristi za predstavljanje odjeće koju osoba nosi tog određenog dana.

 

OOTN

“OOTN” znači “odjeća noći”. Slično kao i “OOTD”, “OOTN” se koristi za prikaz odjeće koju osoba nosi tokom večeri.

 

HT

“HT” znači “šešir dole” (tačnije, “vrh šešira”). “HT” se koristi da se zahvali ili oda priznanje nekome ko je izvor određenih informacija koje dijelite. Dakle, možda ćete vidjeti “HT” zajedno sa korisničkim imenom te osobe (HT @username). To je način da ih priznate i usmjerite svoju publiku na njihovu stranicu.

 

IG

IG je skraćenica ili skraćenica koja se koristi za Instagram. Svaki put kada vam neko napiše IG, znajte da taj korisnik misli na Instagram.

PM

“PM” znači “privatna poruka” (ili “privatna poruka”). Poput direktnih poruka ili DM-a, privatne poruke se koriste za privatne razgovore na društvenim mrežama. Možete, na primjer, slati privatne poruke na Xu, odnosno na Twitter, a možete ih slati i na Messenger.

 

TL; DR

“TL;DR” znači “predugo; nije pročitano” (ili “predugo; nisam pročitao”). Koristi se kao odgovor na objavu na društvenim mrežama koja je predugačka za čitanje. Na primjer, kada vam korisnik nešto pošalje, a vama je to predugo ili vam se ne da čitati, možete mu napisati ovu skraćenicu.

 

FOMO

“FOMO” znači “strah od propuštanja”. Akronim FOMO se koristi u dva konteksta: da izrazite kada ne želite nešto propustiti, ili možete napisati ovo kada vam trenutno nešto nedostaje. Korisnici mogu koristiti ovu skraćenicu kada ne žele propustiti nešto o čemu se raspravlja na internetu ili na društvenoj mreži, a što ih kao korisnike zanima. Ali dobra stvar je što postoje načini na koje korisnik može spriječiti “FOMO” kada koristi društvene mreže.

 

Poznavanje ovih skraćenica će vas držati u toku

Nekim korisnicima, posebno starijima koji nisu baš u najnovijim trendovima, može biti malo teže pratiti sve nove žargonske izraze na društvenim mrežama. Vjerovatno bi pomoglo kada bi postojao rečnik kojim biste mogli pratiti sve nove izraze.

Vjerujem da će vam ova objašnjenja pojmova pomoći da bolje razumijete komunikaciju na društvenim mrežama, kako sami ne biste doživjeli “FOMO” sljedeći put kada budete na svojoj omiljenoj društvenoj mreži.

 

Napisao: Ivan Hečimović

Objava Skraćenice sa društvenih mreža koje bi svaki korisnik trebao znati! prvi put se pojavio na PC CHIP-u.
pcchip.hr

Drugi upravo čitaju