Mortal Kombat 1: Fatalnost ili (uglavnom) besprijekorna pobjeda?

NetherRealm Studios je nedavno objavio i lansirao “najnoviju” igru ​​iz svoje serije. Ne, to nije novi nastavak, to je ponovno izdanje klasika: Mortal Kombat 1.

O igri koja je sve započela. Kako stvari izgledaju u novom ruhu? Po čemu se igra ističe i koje su njene ne baš pozitivne strane? Je li ovo savršena pobjeda za NetherRealms Studios ili ne? Odgovore na ova pitanja saznaćete u nastavku ovog iscrpnog pregleda!

 

Naziv igre: Mortal Kombat 1

  • Žanr: Borba
  • Proizvođač: NetherRealm Studios
  • Izdavač: Warner Bros. Igre
  • Platforme: Nintendo Switch, PlayStation 5, Windows, Xbox Series X/S
  • Cijena za Steam verziju: 70 eura
  • Datum izlaska: u prodaji

 

Po čemu se igra ističe:

  • Dodatno rafiniran borbeni sistem
  • Kreativni sistem igara Kameo
  • Vizuelno izgleda fantastično
  • Prilično dobre mogućnosti online igranja

 

Što nije baš dobro:

  • Mikrotransakcioni sistem
  • Nedostatak nekih modova igre iz prethodnih naslova

 

NetherRealm Studios je odlučio da je vrijeme za ponovno pokretanje Mortal Kombat franšize sa izdavanjem Mortal Kombat 1. Ali ova najnovija iteracija ne resetuje samo broj na jedan. Do sada je priča o seriji bila pomalo zamršena i puna nedosljednosti. Mortal Kombat 1 zadržava većinu tradicionalnog igranja i elemenata priče po kojima je franšiza poznata, uz neke novitete.

Kako je igranje MK1? Ako ste dobri u ovakvim igrama, očekivat ćete manje-više isto i neće vas mnogo iznenaditi. Ali šta ako ste početnik ili ako ste ušli u svijet Mortal Kombata sa znanjem i vještinama Tekken-a? Kako će to funkcionirati?

Prije svega, treba reći da će vam, pogotovo ako ste početnik, trebati dosta vremena da se naviknete na Mortal Kombat 1. Kao kad idete da naučite voziti auto. Ali razlika je u tome što vam ovdje kada vas udare neće nanijeti nikakvu štetu: ni materijalnu ni emotivnu, što se može dogoditi kada se tučemo i izgubimo od CPU-a. Sve u svemu, borba je nešto sporija nego, recimo, Street Fighter 6 ili čak noviji MK naslovi kao što je Mortal Kombat 11. Ali ne previše spor; igra koristi upravo pravi tempo koji mi daje dovoljno vremena da stvarno shvatim šta se dešava i zaista naučim poteze. Nakon nekoliko sati, počeo sam raditi neke složenije kombinacije i osjećao sam se kao neko ko igra ovu igru ​​mjesecima, što zapravo nije slučaj sa mnogim drugim borbenim igrama.

mortal kombat 1 fatality

Igranje i likovi

Što se samog gameplaya tiče, NetherRealm Studios nije učinio previše da promijeni formulu iz Mortal Kombat 11. To je još uvijek 2D svađalica sa 3D borcima, što je po mom mišljenju najbolja formula za seriju. Svako dugme izvodi odabrani napad, a kombinacija omogućava kombinovani ili poseban potez. Kada zdravlje igrača padne ispod određenog nivoa, on može izvesti fatalan udarac, koji vas može izvući iz teških situacija.

Što se tiče likova, Mortal Kombat 1 nema isti spisak kao prethodni naslov, ali pretpostavljam da će kasnije biti dodato više u obliku DLC-a. Neki od likova kao što su Sonya Blade i Jax nisu prisutni. Nadam se da će to biti vrlo brzo. Ali ima nešto novo. Što zapravo i nije novo.

Velika nova promjena je uvođenje Kameo sistema. Ovo u osnovi daje igračima saigrača kojeg mogu pozvati u bilo kojem trenutku da im pomogne. Ovo uključuje neka zanimljiva imena kao što su Sonya Blade, Cyrax, pa čak i Striker i Motaro. Mogu se pridružiti napadu ili vam pomoći u situaciji koja vam ne ide u prilog. Pomažu i pri izvođenju Fatal Blow. Kameo likovi se mogu pozvati do dva puta brzo uzastopno, ali će tada merač morati da se ponovo napuni. Srećom, to se dešava prilično brzo.

mortal kombat 1 fatality

Nova stara posjeta OutWorldu

NetherRealm je doneo mnogo dobrih stvari sa Story Modeom u Mortal Kombat 1. Iako igra označava “ponovno pokretanje” serije, ona se zapravo nastavlja tamo gde je MK 11 stao. Nakon što je porazio Kroniku i preuzeo kontrolu nad Hourglassom u prethodnoj igri, Bog vatre Liu Kang je preoblikovao svijet. Carstva su u relativnom miru. Mortal Kombat turnir se i dalje održava, ali ne do smrti. Liu Kang je sada zaštitnik Earthrealm-a i njegov posao je da trenira njegove šampione za turnir, gdje upoznajemo ostale likove. Ništa previše opasno. Ne postoji takav Shang-Tsung, ne postoji takav Shao-Khan i drugi loši momci (ili možda…).

Glavna priča je prilično dobro ispričana i neće vam trebati puno da biste se u potpunosti uronili u nju. i shvatio sam da sam prilično uložio u nju. Takođe možemo da vidimo likove poput Mileene, Baraka i Reptila, a da nisu tako zli. Čak ni Shao Khan (general Shao) i Shang Tsung više nisu zli samo zbog toga što su zli. Oni su samo zli. Ali ne mnogo

Sam po sebi, način rada Story Modea je prilično isti kao i svaka druga tuča koju je kreirao NeatherRealm Studios. To vas stavlja u cipele određenih likova na nekoliko rundi prije nego što promijenite fokus. Svaka bitka je isprekidana scenom. Ovo može potrajati dosta vremena i može dati scenama Hidea Kojime da prođu za svoj novac. Put naprijed je jednostavan: pobijedite protivnika da biste krenuli naprijed. Story Mode se sastoji od 15 poglavlja, koja su podijeljena u četiri čina, pri čemu se svako poglavlje fokusira na specifičnog ikoničnog MK lika. Proći ćete kroz svako poglavlje kao taj lik, doživjevši nekoliko scena na putu i nekoliko borbi. Obično ćete izazivati ​​ukupno četiri protivnika, napredujući kroz priču dok naučite poteze tog lika. Do kraja Story Mode, imat ćete prilično dobro razumijevanje igre.

Prezentacija priče je po mom mišljenju prilično dobra. Pomiješana s puno “preko gornjeg” scena koje vrište “Mortaaaal Kombaaat!”, igra je izgledala malo više kao Mortal Kombat film nego igra, ali sa više sadržaja. MK1 ne žuri da ispriča priču, a usput donosi zanimljive preokrete. Jedina zamjerka priči je koliko se brzo završila. Ukupno mi je kampanja trajala oko pet sati. Iako sam svjestan da Story Mode ne može trajati 10+ sati, žao mi je što nije bio malo duži.

mortal kombat 1 fatality

Invazija koja nije baš to

Jedna stvar kojoj vjerujem da će se mnogi igrači radovati je Invasion Mode. Ova igra je reklamirana kao karakteristika koja će zadržati one koji su završili kratku kampanju igre još neko vrijeme. U suštini, Invasion Mode omogućava igračima da igraju u stilu Mario Party-a, ispunjavaju izazove, upoznaju protivnike i otključavaju nagrade u tom procesu. Pregršt nagrada su trajna kozmetika, kao što su oprema, dodatni napadi, “finišeri” i još mnogo toga. Ali neke od nagrada su specifične za način invazije, kao što su talismani, koji daju poboljšanja u borbi.

Tu su i bodovi vještina za povećanje zdravlja, oštećenja i drugih karakteristika vašeg lika. U teoriji, dodaje neke RPG mehanike. Ali iskreno, mod izgleda nekako napola gotov i kao da mu nešto nedostaje. Često nisam ni primijetila djelovanje talismana ili drugih “pojačanja”. Iskreno, Invasion Mode je više kao mobilna verzija pune igre. Put naprijed je često bio linearan, a put je, općenito, bio samo ponavljajući i monoton. Na kraju je sve izgledalo kao jedan veliki “grind”, odnosno mnogo truda i vremena koje je potrebno uložiti da biste otključali nagrade, s tim što ovaj oblik “grinjanja” nije bio baš zabavan.

mortal kombat 1 fatality

Brutalno prelepa igra

Što se tiče pogleda i zvuka Mortal Kombata, NetherRealmov fokus na trenutnu generaciju konzola se jako isplatio. Ne postoji drugi način da se to izrazi, Mortal Kombat 1 izgleda prekrasno. Likovi su izuzetno detaljni i izgledaju neverovatno. Naročito u scenama u načinu rada Story. Sviđa mi se i kako likovi prikazuju povrede. Oni su naravno samo vizuelni, jer se zdravlje obnavlja prije svake borbe, ali i ovo je zgodan dodatak. Nakon meča, vaš lik će biti krvav. Lijep mali detalj.

Sve u svemu, MK1 je grafički i zvučno među deset najboljih, što ćete osjetiti posebno ako imate moćniji računar i ako ga stavite na visoke ili maksimalne postavke. Likovi poput Mileene i Baraka oduvijek su izgledali više fantastično nego realno, ali ovdje izgledaju stvarnije nego ikad. Nivoi su detaljni i impresivni. Sjajno je vidjeti kako Story Mode prelazi iz scena u borbu, renderiran gotovo besprijekorno zbog visokog nivoa detalja na svakom nivou.

Nadalje, kombinacije poteza ili “kombo” (namjerno sam napisao k) u MK1 su odlične. Vraćaju se kultni rendgenski snimci sa smrtnim ishodom, što je definitivno dobra stvar. Kad smo kod toga, MK1 ima neke od najbrutalnijih, a ipak zabavnih, Brutality i Fatality koje smo do sada vidjeli. Sve u svemu, igra se kao takva čini izuzetno fluidnom i radujem se što ću isprobati još neke likove i vidjeti kakva je priča s njima i kakvi su njihovi potezi.

Nisam proveo puno vremena isprobavajući online modove igranja, ali nisam naišao na kašnjenje ili de-sinhronizaciju ni u jednom meču. Čini se da do sada nije bilo mnogo online modova, samo rangirane, nasumične i privatne sobe. Pretpostavljam da je to najvažnije za one koji zarone duboko u takmičarsku online igru, ali bih volio da vidim malo više raznolikosti.

mortal kombat 1 fatality

Iako je MK1 odličan, nije bez mana

Iako je većina mojih iskustava sa MK1 bila pozitivna, definitivno postoje neki problemi. Ono što je najvažnije, mislim da nedostatak smislenih ili zabavnih modova sprečava MK1 da dostigne svoj puni potencijal. Na primjer, razočaran sam što Invasion Mode nije dodatno uglađen, osjećam da su programeri mogli izvući više iz ovog načina. Ali to nije najveći problem. Nije ni blizu. Za mene su najveći problem mikrotransakcije.

Znam da je to postalo normalno i uobičajeno u posljednje vrijeme za sve veći broj i žanr igara, ali mi se i dalje ne sviđa i nastavit ću izražavati svoje nezadovoljstvo svaki put kada naiđem na ovo. Pre svega, sama igra je prilično skupa: ako planirate da je kupite preko Steama, koštaće vas 70 evra. Alternativni sajtovi kao što su Kinguin, G2A, CDKeys i slični nude neke popuste, ali ne velike, pošto je igra nova i AAA naslova. Dok igrate samu igru, zaradit ćete kredite i novčiće. Krediti se resetiraju svake sezone i koriste se posebno za kozmetiku za tu sezonu.

Novčići ili novčići, s druge strane, postoje i koriste se za otključavanje nagrada i kozmetike kroz Svetište. Međutim, postoji i treća valuta koja se zove Dragon Krystals. Iako je ovo vrlo vrijedna valuta, dobićete je u vrlo malim količinama kroz igranje igrice ili tzv. Ako želite da dobijete više od ove valute, moraćete da date novac za to. Pravi novac. Naravno, najbolja kozmetika se dobija kroz Dragon Krystals. Ja jednostavno nisam obožavatelj ovoga. Mogu podnijeti DLC dodatke, ali ne volim ove mehanike kroz mikro-transakcije. Posebno ne volim kada su neke Kool stvari skrivene iza mikro-transakcija.

 

mortal kombat 1 fatality

Zaključak: Sve u svemu, Mortal Kombat 1 je vrlo zabavna svađalica, predstavljena na odličan način, čija je jedina velika mana uvođenje mikrotransakcija.

Iako Mortal Kombat 1 nije “Besprekorna pobeda” ili “besprekorna pobeda”, i dalje se čini kao veliki korak napred za franšizu na mnogo načina. Iskustvo igre je jako dobro, možda i najbolje do sada, a mislim da je iskustvo igre ili “gameplay” jedna od najvažnijih stvari za svaku igru, a posebno borbenu. Kao igra, MK1 je vrlo dobar naslov za novajlije u seriji i žanru borbenih igara. Ali igra sadrži i jako veliki broj noviteta i stvari koje će i iskusnijim igračima zahtijevati dovoljno vremena da uhvate sve sitnice i tajne.

Story Mode je predstavljen kao ultimativni filmski Mortal Kombat, koji je sam po sebi vrijedna avantura za one koji su zainteresirani za priču. Iako relativno kratka, priča igre je dovoljno zanimljiva i lijepo demonstrirana da ima potencijal da se dopadne svakome, čak i onim igračima koji su novi u MK-u. Modova je malo, nadamo se da će to biti poboljšano kroz neki DLC, ali mora se reći da se ovi modovi koji postoje ne bacaju. Jedina veća zamjerka je na mikrotransakcije.

Sve ostalo je manje-više jako dobro. Dobili smo još jedan jako dobar MK naslov, koji će “pojesti” dosta sati. Bilo da ste iskusan igrač ili početnik, mislim da bi Mortal Kombat 1 trebao biti u vašoj biblioteci igara.

Konačna ocjena: 8,8/10

 

Napisao: Ivan Hečimović

Članak Mortal Kombat 1: Fatalnost ili (uglavnom) besprijekorna pobjeda? prvi put se pojavio na PC CHIP-u.
pcchip.hr

Drugi upravo čitaju